Polityka prywatności
Administrator Pani/Pana danych osobowych.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ACCES CONSULTING z siedzibą w Warszawie (01-517), przy ul. Mickiewicza 18/57a, (dalej: „ACCES CONSULTING”).
W jaki sposób można się z skontaktować z ACCES CONSULTING, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych?
W celu uzyskania informacji odnośnie sposobu przetwarzania danych osobowych przez ACCES CONSULTING prosimy o kontakt na adres mailowy: biuro@accesconsulting.pl lub na adres siedziby: ul. Mickiewicza 18/57a, 01-517 Warszawa.
Cel przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez ACCES CONSULTING.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu odpowiedzi na wiadomość przekazaną za pomocą formularza kontaktowego, dla celów statystycznych, marketingowych, szkoleniowych, doradczych a także w celu wykonania umowy.
Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych przez ACCES CONSULTING.
Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja umów zawartych przez ACCES CONSULTING, realizacja obowiązku prawnego bądź prawnie uzasadniony interes Administratora (np.: cele statystyczne, marketing, organizacja szkoleń, doradztwo) lub też Pani/Pana uprzednia zgoda.
Jeżeli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Pani/Pana podania danych niezbędnych np. ze względów rachunkowych lub podatkowych albo do wykonania umowy. Poza tymi przypadkami podanie Pani/Pana danych jest dobrowolne.
Komu ACCES CONSULTING udostępnia Pani/Pana dane osobowe?
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez lub ich odbiorcami będą m.in. następujące podmioty:
• wybrani pracownicy ACCES CONSULTING (w zakresie niezbędnym do procesowania Pani/Pana zapytania),
• wybrane osoby współpracujące z ACCES CONSULTING zobowiązane do zachowania poufności właściwą umową,
• wybrani usługodawcy ACCES CONSULTING zobowiązani do zachowania poufności właściwą umową
(np.: podmioty świadczące usługi e-mail marketingu lub usługi informatyczne)
Ochrona przetwarzanych przez ACCES CONSULTING danych osobowych.
Pana/Pani dane osobowe będą chronione poprzez zastosowanie odpowiednich środków (technicznych, fizycznych oraz organizacyjnych) zgodnych ze standardem rynkowym, w celu zapewnienia poufności, integralności i dostępności przetwarzanych danych osobowych, zapobiegania nieuprawnionemu użyciu czy dostępowi do danych osobowych, jak również zapobiegania naruszeniu ochrony danych (incydentowi bezpieczeństwa).
Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane do państw trzecich na podstawie decyzji Komisji Europejskiej stwierdzającej odpowiedni stopień ochrony.
Jak długo przechowujemy Pani/Pana dane osobowe?
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu realizacji celu dla którego są przetwarzane lub odwołania zgody bądź do momentu przedawnienia roszczeń związanych z celami, dla których zbierane są dane osobowe.
Jakie ma Pani/Pan uprawnienia wobec ACCES CONSULTING w zakresie przetwarzanych danych osobowych?
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, w zakresie określonym przepisami prawa.
Posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego przesłania na adres mailowy biuro@accesconsulting.pl
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznasz, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.
Czy przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe automatycznie (w tym poprzez profilowanie) w sposób wpływający na prawa?
Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania) w celu doboru odpowiednich adresatów informacji handlowych, dla celów statystycznych oraz marketingowych, szkoleniowych lub doradczych.